utorok 18. januára 2011

Kate Goes Blonde

Kate je podľa mna nádherná žena, povedala by som, že jedna z najkrajších čo poznám. Ale čo ju viedlo k takej dramatickej zmene farby vlasov? Mala som ju zafixovanú ako tmavovlásku a som presvedčená, že to tak aj bolo lepšie. Blond sa jej nehodí, vobec pri nej nevynikne jej krása. Proste to nie je "moja" Kate a dúfam, že sa čochvíľa vráti k tmavej..
Ale aby som len nekritizovala, keď sa pozerám na to telo a v hlave si ho spájam s jej vekom, hanbím sa ako pes a vážne si vstupujem do svedomia. A nedá mi nespomenúť jej plavky, tiež chcem také:)


2 komentáre:

  1. ja inak neviem kto to je, ale tie plavky chceem !
    xx

    lesimple.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie plavky sú úžasné! :)Môj fashion blog
    www.simpleslovakgirl.blogspot.com

    Pridaj sa na FB a spropaguj svoj blog!
    http://www.facebook.com/pages/Slovak-Czech-Fashion-and-Lifestyle-Bloggers/231000740247186

    OdpovedaťOdstrániť