pondelok 20. septembra 2010

Nová Zmenáreň

Neviem, či ste niekto zvykli sledovať Zmenáreň na Jednotke. Je to relácia, kde keď sa prihlásite, kompletný tím odborníkov vám zmení celú vizáž, teda vás ostrihajú, nalíčia a vyberú vhodné a slušivé oblečenie. Zmenáreň vysielajú v nedeľu o 17.30 už dlhú dobu. Po minulé roky ju moderovala Eva Pribylincová, bola veľmi príjemná, lenže Evku potom preložili do Dámskeho magazínu a Zmenáreň prestala produkovať nové diely, už asi pol roka vysielali iba reprízy. A včera, ani neviem ako ma to napadlo, som zapla Jednotku a čo moje oči zočili! Komplet vynovená Zmenáreň, s novým prostredím, novou moderátorkou, hairstylistkou, vizážistkou, stylistom. No proste úplná premena. Pomenili trochu aj koncepciu relácie, keďže zvykli meniť dve dámy (občas aj pánov) a každý diel obsahoval aj rozhovor s nejakou známou osobnosťou.
Tak teda roly moderátorky sa zhostila Tamara Heribanová. A hádajte kto vzal úlohu stylistu?? Boris Hanečka!! Oboch mám veľmi rada, Tamara do náško konzervatívneho showbiznisového prostredia vnáša nový, čerstvý závan, jej kreácie dokazujú, že móda ju baví, nesnaží sa len tupo kopírovať trendy. Mohli sme sa o tom presvedčiť na OTO 2009, kďe v šatách od Michaely Ľuptákovej bola sťa lesná víla. A k Borisovi, no kto ho nemá rád..
A aby som sa tu len nerozplývala, objektívne musím povedať, že všetci na sebe ešte musia popracovať a zladiť sa. Nebolo to zlé, ale celá relácia pôsobila trošku rozpačite a v istých momentoch mi pripomínala program z regionálnych televízii a takisto by si mohli natrénovať výslovnosť na kameru..

Ale celkovo ma veľmi potešili nové diely aj s novým obsadením a prajem im veľa veľa úspechov!!

6 komentárov:

  1. síce som zastihol len záver, ale Tamara sa i moc ľúbila, Borisa som vôbec nevidel, tak budúci diel si nenechám ujsť! mám ich moc rád!!! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nevieš náhodou od koho mala Tamara oblečené šaty? :) ... ale teším sa na nové časti, uvidíme, ako im to pôjde...
    Marija

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čo??Tamara? Boris?? tak to musím kukať v nedeľu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviem Marija, aj som to hladala ale nenasla som o nich ani zmienku:)
    a Foly rozhodne si to pozri:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zmenáreň sa mi najviac páčila ešte v úplných začiatkoch, keď ju moderovala Hanka Rapantová, ona mi na obrazovke veľmi chýba... nový štart zmenárne mi úplne vyfučal z hlavy, ďakujem, že si mi ho pripomenula... ale hold keď pre STV je PR neznámy pojem...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak ja som si to schvalne pozrela cez internet - hlavne teda koli Tamare a Borisovi a som veeeelmi sklamana :-((
    okrem Tamarineho outfitu tam nebolo nic zaujimave...velmi rozpacite, velmi regionalne televizno posobiace, nie kazdy vie skutocne moderovat a v situaciach kde by bol vhodny scenar chybal a kde paradoxne scenar mali tak posobil neskutocne umelo :-(
    pred tym bola tato relaci urcite robena filmarsky aj moderatorsky profesionalnejsie...a bohuzial aj od Borisa som co sa tyka vyberu oblecenia cakala viac, nieco viac ,,special,, :-(
    nelaka ma to pozriet si to znovu...

    OdpovedaťOdstrániť