utorok 5. januára 2010

Gin tonic a uhorka


Po Vianociach som si na Vašich stránkach všimla viacero článkov o knižkách, ktorými Vás Ježíšek obdaroval. Tak som sa rozhodla napísať o tej svojej aj ja. Volá sa Gin Tonic a uhorka, napísala ju Rafaele Germain. Je to taká úsmevná oddychovka, no miestami som sa v nej celkom našla. Pár myšlienok mi zostalo v pamäti, no keďže väčšinu miesta v mojej hlávke momentálne zaberá anatomická lekárska terminológia, ich presné znenie si nepamätám.. Ale v krátkosti ide o to, aby sme si užívali život a nerobili si z neho prácu na plný uväzok. Táto veta je pre mňa ako vyšitá, keďže patrím k tej šibnutej časti populácie, ktorá musí mať poruke vždy nejakú vec, ktorú môže analyzovať a rozoberať ju z každej strany 5 krát, až z nej má plnú hlavu a ocenil by takú myslomisu, čo mal prof. Dumbledore v Harrym Potterovi. No ale to som sa už totálne odklonila od pôvodného topiku. Späť ku knihe, hlavná hrdinka, Marína Vandalová je tridsiatnička s otravnou rodinou, bez stáleho partnera, no zato má troch najlepších kamarátov s ktorými donekonečna rozoberajú svoje divoké milostné vzťahy. Pri týchto "hlbokých" debatách samozrejme nesmie chýbať dáky dobrý chlast, napríklad aj gin tonic s uhorkou:).

P.S.: A zabudla som dodať, že napriek všetkých útrapám tí štyria veria v lepšiu budúcnosť a fakt, že pravá láska si ich nájde(viem viem, ako rozprávka..ale snívať sa má;-)..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára